THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Happy Birthday to me

Daisypath Happy Birthday tickers
Blog Images

Sunday 13 March 2011

//tangkap syahdu dowh...//

hahahaaaaaa...nkal je title too..hahaa..urmmlpekan...kmbali pd tjuan kOo
nie haaa......

dimalam yang sepi ini
mengingatkan aku padamu
satu kerinduan yang terpendam
entah sampai bila
ingin aku bisikan
aku cinta padamu...

kau adalah kekasihku..
awal&akhir
namun apakan daya
cintaku ini
hanya meniti di titian hati
tanpa engkau tahu
gelora didadaku
betapa ingin aku curahkan
betapa ingin ku nyatakan
namun lidahku kelu

lantaran itu..
melalui titisan pena ini
moga engkau tahu
ada hati seorang wanita
yang mengharapkan
sebuah ucapan dari bibirmu

ketahuilah bahawa
aku tetap mencintaimu
walau ribut melanda
walau taufan mendatang
kerana sebuah ungkapan...
"aku cinta padamu"


adoi...jiwang je ak an??
bende x bersangkut baju pn nan ak..
sje nie...BIDIN..haahaaa
lalalaaaaalalaaalalalala

0 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

haeng bileoyo!

Followers